30 de juny 2009

L'enyor d'una editora gràfica

Després de llegir l’interessant article sobre fotos al carrer(street photography) de Paco Elvira, em va venir una forta enyorança de la meva època de fotògrafa de premsa, quan la meva jornada laboral discorria precisament al carrer. Vaig sentir la imperiosa necessitat d’agafar la càmera i sortir a fer-hi fotos per pur plaer. Per això he aprofitat aquests dies que a Sant Cugat del Vallès (el meu poble d’adopció) era festa major, per agafar la meva Nikon D80 i intentar capturar el ritme festiu d’alguns dels principals esdeveniments i el tarannà bulliciós de la ciutat. I és que una festa major està plena de bons estímuls visuals, de llum i color. El resultat el podeu veure aquí, però també a la galeria d’imatges que avui ha publicat El Periódico de Catalunya amb les meves fotos.

4 comentaris:

  1. Magnifiques fotos Maria Rosa. M’encanten. Quedarien molt be a “Descobrir Catalunya”. Clar que llavors et convertiries en una mena de Juan Palomo.

    ResponElimina
  2. Molt bon reportatge Maria Rosa, felicitats!. I, el que sempre et comento: tens fusta d'artista i periodista!

    ResponElimina
  3. Bones fotos Maria Rosa, m´han agradat molt, has capturat molt bé l´ambient festiu.

    ResponElimina
  4. Molt bones imatges, especialment la darrera

    ResponElimina

Moltes gràcies pel teu comentari!